Domov > Blog > 7 navad, ki jih morate spremeniti za izboljšanje počutja
RAZSTRUPLJANJE

7 navad, ki jih morate spremeniti za izboljšanje počutja

22.05.2018
7 navad, ki jih morate spremeniti za izboljšanje počutja

Dobro počutje je želja čisto vsakega posameznika, saj nam omogoča vitalno in aktivno življenje. K dobremu počutju prispeva tako naše fizično kot psihično stanje, saj sta medsebojno zelo povezana in tvorita človeka kot celoto. Preberite, katere navade morate spremeniti za izboljšanje počutja.


Zagotovite si kakovosten spanec

Spanje je čas, v katerem se telo obnavlja, utrjuje spomine in kopiči energijo. Med spanjem v telesu potekajo številni procesi, ki so nujni za normalno delovanje organizma in dobro počutje. Priporočljivo je, da zaspite in se zbujate približno vsak dan ob isti uri. Tik pred spanjem se izogibajte športnim aktivnostim in hrani, ter vsaj eno uro pred spanjem ne uporabljajte elektronskih naprav (televizija, računalnik, telefon). Spalnico uporabljajte le za spanje. Za kakovosten spanec je izjemnega pomena tudi izbira pravega ležišča in vzglavnika.


Zjutraj na tešče spijte kozarec vode

Veliko strokovnjakov priporoča, da vsako jutro na tešče spijete kozarec tople vode, ki mu lahko dodate tudi svež limonin sok. Tak napitek je predvsem zelo koristen za vaš prebavni sistem, saj pospeši izločanje toksinov iz telesa. Voda stimulira prebavni sistem ter pomaga pri prebavljanju hrane, zato bo posledično tudi vaša prebava boljša. Pitje tople vode tudi dokazano preprečuje zaprtje.

V jedilnik vključite avokado in ingver

Zdrava prehrana je vsekakor eden izmed ključnih dejavnikov dobrega počutja. Pomembno je, da uživate čim več nepredelane hrane, predvsem čim več svežega sadja in zelenjave. Predstavljamo vam tudi dve živili, ki sta za vaš organizem zelo koristni.
Avokado velja za enega najbolj zdravih sadežev na zemlji, saj je obogaten s kar 25-imi esencialnimi hranili. Vsebuje vitamine A, B, C, E in K, baker, železo, fosfor, magnezij in kalij. Poleg tega je bogat še s prehranskimi vlakninami, beljakovinami in seveda z nepogrešljivimi in še kako pomembnimi mononasičenimi maščobami. Ingver je ena najstarejših začimb in ima celo vrsto terapevtskih lastnosti. V ingverju se nahaja več kot štiristo zdravilnih učinkovin in je nepogrešljiv v alternativni medicini. Že od nekdaj ga znanstveniki prištevajo med enega najmočnejših rastlinskih antioksidantov, pomaga pri zgagi, slabi prebavi in bruhanju, pri vnetem grlu, zmanjšuje holesterol in ima antiseptične lastnosti, predvsem pa je bogata zakladnica vitamina C.

Izberite ustrezno telesno vadbo

Redna telesna aktivnost je za dobro počutje enako pomembna kot zdrava prehrana. Vendar vsaka športna aktivnost ni primerna za vsakogar, tudi pretiravanje lahko prej škodi kot koristi. V porastu je trend odvisnosti od športa, mnogi svoje telo ženejo preko meja. Tudi vsakodnevni sprehod ali hoja v hrib sta lahko dovolj za aktivacijo kardiovaskularnega sistema. Izberite vadbo v skladu s svojimi zmožnostmi, ki je vašemu telesu prijazna in predvsem, ob kateri boste zares uživali.


Redno razstrupljajte telo

Razstrupljanje ima na telo številne blagodejne učinke. S tem, ko se iz telesa izločijo toksini in ostale nepotrebne in škodljive snovi, boste občutili tudi ostale pozitivne rezultate razstrupljanja: izboljšan imunski sistem, več energije, izboljšanje koncentracije, čistejšo kožo, boljšo prebavo, zmanjšanje telesne teže, manj utrujenosti.

In če ob razstrupljanju pomislite na mukotrpne klistirje, poste in podobno, vam ni treba skrbeti. Razstrupite se lahko popolnoma varno, učinkovito in zelo preprosto z uporabo medicinskega pripomočka Enterosgel, ki v črevesju na svojo površino veže toksine. Gre za silikonski gel na osnovi naravnega silicija, ki ga preprosto zaužijete in se izloči iz telesa skupaj z blatom v 8-12ih urah. Razstrupljanje je priporočljivo vsakih 6 mesecev.


Meditirajte

Meditacija postaja vse bolj razširjen način doseganja umirjenosti, sprostitve stresa in večje pozornosti. Gre za celostni pristop, s katerim poskušamo preiti iz ‘vedno mislečega uma’ v območje globoke umske sprostitve. Meditacija je tehnika, s katero pridemo v stik sami s seboj, s svojimi občutki in notranjim glasom oziroma intuicijo. Poznamo statične in dinamične meditacije, ter dva načina meditiranja: tehnika čuječnosti in tehnika koncentracije. Najbolje, da preizkusite, kaj vam najbolj ustreza.

Izogibajte se negativnih ljudi

Ljudje smo energetska bitja in nevede zaznavamo energetska polja ljudi okrog nas. Zato se ob določenih ljudeh lahko včasih počutimo nelagodno, neprijetno in imamo občutek, da oddajajo negativno energijo. Če imate možnost, se takšnih ljudi izogibajte, saj vplivajo na vaše dobro počutje.



© 2018 Enterosgel Slovenija. Vse pravice pridržane. Izdelava: bplanet.si